пʼятницю, 24 квітня 2020 р.


ЩО ЧИТАТИ З ДІТЬМИ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ: ТОП-5 ЦІКАВИХ КНИЖОК

Пропонуємо добірку найцікавіших видань: 

1.Карін Альвтеґен "

Українською вийде фентезійна історія Карін Альвтеґен "Ключ від Позасвіття"
Ключ від Позасвіття". Шведська письменниця внучата племінниця дитячої письменниці Астрід Ліндгрен. За сюжетом дванадцятирічний Лінус з мамою і сестрою Ліннеєю їде на літо до Тракеборга, до химерного дерев’яного будинку, що вже багато років стоїть пусткою після таємничого зникнення його дивного власника.

2. Нова книжка Таіс Золотковської "Мені потрібен собака"
Таіс Золотковська "Мені потрібен собака"Мені потрібен собака".  
Це сторія про хлопчика Максима, який переїжджає до села. Він весь час грає на планшеті, аж поки батарейка не розряджається і на два залишається без ігор. У нього з'являється собака. 







3. "Ґрета і Гіганти" Зої Такер, Зої Персіко. Це історія про маленьку дівчинку на ім’я Ґрета, яка живе у прекрасному лісі, якому загрожують гіганти.

 Ґрета і Гіганти КМ Букс 15 грудня 2019

4. " Атлас видатних дослідників" подружжя Ріккардо Франкавілья та Марґеріт Сґарлати. У посібнику подано про найвидатніші географічні відкриття усіх часів: від дослідження Америки Колумбом до навколосвітньої подорожі Неллі Блай, натхненної романом Жуля Верна.
Атлас видатних дослідників, лютий 2020, книголав

5. Таня Поставна "Коли я була лисицею". Ця книжка про дитинство і віру в дива.  Цьогоріч книжка української письменниці перемогла у номінації "Дебют року у прозі" премії "Топ БараБуки 2019".
Коли я була лисицею

Немає коментарів:

Дописати коментар