пʼятницю, 3 квітня 2020 р.

phone battery GIF

День народження мобільника: як змінювався улюблений гаджет за 46 років

3 квітня світ відзначає день народження мобільного телефону. У цей день інженер компанії Motorola Мартін Купер набрав стаціонарний номер "з вулиці" - і додзвонився!

Банальні фрази сьогодні, за які 25-30 років тому вас вважали б людиною несповна розуму: 
  • "Подзвони мені, коли я буду в лісі, поговоримо".
  • "Дай-но, я тебе сфотографую на телефон!".
  • "13 помножити на 23? Порахуй на телефоні".
  • "Поставив собі на телефонний дзвінок нявкання кота".
  • "Який у тебе оператор зв'язку?".
  • "Скачав собі на телефон нову книгу. Прочитаю- розповім, про що там".
  • "Скинь мені гроші на телефон".
  • "Чому не відповідаєш? Ти мого листа отримав? Я ж 15 хвилин тому його надіслала!".
  • "Постійно зависає пошта на телефоні, не можу в неї увійти".

Немає коментарів:

Дописати коментар