суботу, 11 липня 2020 р.


Кононенко Павло Трохимович
(1900-1971)

Кононенко Павло Трохимович народився 11 липня 1900 р. в с. Івано-Михайлівці Новомосковського повіту на Катеринославщині. Навчався в Літературному інституті ім.О.М.Горького.

Автор книг "На варті", "В один голос",  "Незабутнє", "Осінні акварелі" та ін.
Учасник громадянської війни.
Помер 1971 року.

Мемориальна дошка в пам`ять про Павла Трофимовича встановлено на стені будинку № 27 по улиці Титова в м.Дніпро, де він жив останні роки.

***
ВІРНІСТЬ

Я сиджу збентежений... До краю
Збуджено шумує в серці кров.
Як же розповісти — я не знаю —
Про свою несказану любов.

В ту вечірню пору переджнив’я,
Хоч тебе я зовсім мало знав,
У задумі лиш тобою снив я
І тому закохано мовчав...

Я тебе — далеку і незнану —
В юнім серці виплекав своїм...
Що ж тепер скажу тобі, кохана,
Що про час розлуки розповім?

Все минуло... Стумою глухою
Розпливлась минувшини імла...
І тебе я знов зустрів такою
Вірною в коханні, як була.

Віддала ти юність, як офіру,
За любов, за дружбу, за сім’ю.
Так приймай же ніжність мою щиру,
Чоловічу відданість мою.

Немає коментарів:

Дописати коментар