середу, 22 липня 2020 р.

10 рішучих "НІКОЛИ"



Під час літніх канікул більша частина дітей залишається вдома самі. Пропонуємо Вам, любі батьки, нагадати своїм дітлахам правила безпеки, які допоможуть їм в житті.

10 рішучих "Ніколи":

1. Я НІКОЛИ не виходжу з дому, не попередивши дорослих.
2. Я НІКОЛИ не забуваю найпотрібніші номери телефонів.
3. Я НІКОЛИ не розмовляю на вулиці з незнайомими людьми.
4. Я НІКОЛИ не повідомляю по телефону, що я вдома сам.
5. Я НІКОЛИ не поспішаю відчиняти двері на дзвінок, спочатку дивлюсь у вічко.
6. Я НІКОЛИ не вмикаю електроприлади.
7. Я НІКОЛИ не торкаюсь незнайомих предметів.
8. Я НІКОЛИ не дратую собак: з друзів вони можуть перетворитися на ворогів.
9. Я НІКОЛИ не залишаю молодших брата чи сестричку вдома самих.
10. Я НІКОЛИ не ходжу до водоймищ без дорослих.

Немає коментарів:

Дописати коментар